MediaTek annuncia u primu chip per i TV intelligenti chì sustene a qualità 8K à una frequenza di 120 Hz è una architettura 7nm.

0/5 Voti: 0
Segnala sta app

Descrivi

Cumpagnia annunziatu Media Tech Qualchi ghjorni fà, avemu annunziatu u novu chip SoC Dimensity 9000 per i telefoni intelligenti principali. Ghjorni dopu, a cumpagnia annuncia u primu chip per i televisori intelligenti, u Pentonic 2000. Hè previstu chì i primi televisori chì cuntenenu u novu chip seranu annunziati in l'annu 2022.

Preparate Pentonic 2000 chip Hè u primu chip supportatu da l'architettura 7nm TSMC Cuncepitu per i TV intelligenti. U chip supportarà Versatile Video Coding (VVC) per u cuntenutu H.266, un novu codec cun efficienza di compressione mejorata, utilizata principalmente in streaming live è podcasts. U chip supporta ancu i codec supportati nativamente cum'è VS3, VP9 è HEVC.

MediaTek annuncia u primu chip per i TV intelligenti chì sustene a qualità 8K à una frequenza di 120 Hz è una architettura 7nm.

Inoltre, u novu chip Pentonic 2000 supporta una risoluzione di 8K à una freccia di 120 Hz, è sorprendentemente, u chip cuntene ancu a nova tecnulugia di compensazione di stima di movimentu (MEMC), chì hè una nova tecnulugia in i telefoni è i dispositi intelligenti chì aghjunghje artificialmente supplementi. frames trà i frames originali di un clip. U video, cum'è mostra in l'imaghjini attaccati sopra.

MediaTek dice ancu chì u novu chip sustene l'intelligenza artificiale è a tecnulugia UFS 3.1 per almacenà e dati più facilmente. In quantu à e cumunicazioni, u chip supporterà u standard Wi-Fi 6E, è ancu 5G opcione, secondu a decisione di u fabricatore di TV.

Surghjente

1

2

 

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu. I campi obbligatori sò indicati cù *