Apple pò rimpiazzà u chip telefuninu SlM regulare cù un chip eSlM fissu in i so telefoni

0/5 Voti: 0
Segnala sta app

Descrivi

Parechji rapporti sò apparsu recentemente chì indicanu a pussibilità di Apple rimpiazzà e carte Sim in i so smartphones cù a tecnulugia eSlM in 2023, cumincendu cù l'iPhone 15.

Ciò chì hà rinfurzatu a validità di sti rapporti eranu fughe anonime ottenute da u situ MacRumors - chì hè specializatu in a rilevazione di fughe di Apple - chì cunfirmanu chì ci sò digià discussioni cù grandi cumpagnie americane, per ottene cunsiglii in quantu à aghjunghje a tecnulugia eSlM à i so smartphone invece di u chip SlM. .

Per quelli chì ùn sanu micca, a tecnulugia eSlM significa chì a carta SlM di u telefunu serà stallata in permanenza nantu à a scheda madre di u telefunu, è per quessa ùn pò micca esse cambiatu o rimpiazzatu cum'è u restu di e parti internu di u telefunu, cum'è a bateria, per esempiu.

In ogni casu, l'utilizatore hà da pudè cuntrullà u chip in wireless è riprogrammà esternamente per sceglie l'impresa di telecomunicazioni à a quale a reta di a rete vole cunnette.

Apple cerca di s'appoghjanu nantu à sta tecnulugia perchè furnisce suluzioni efficaci è facili per prutege i cumpunenti di u telefuninu internu da a polvera è l'acqua.

 

Surghjente

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu. I campi obbligatori sò indicati cù *