Ayat Apk De elektroanyske Koran, King Saud University Project, Download de Ayat-applikaasje

ayat-al-quran-2-10-1.apk
te downloaden
4/5 Stimmen: 100,000
Untwikkelder
King Saud University
Grutte
9.11 MB
Ferzje
ayat-al-quran-2-10-1.apk
Easken
Android +6
Downloads
100000 +
Rapportearje dizze app

download keppelings

from-here.org | Feiligens | Maklik en fergees te downloaden

Hoe kinne jo Ayat Apk ynstalleare Elektroanyske Koran King Saud University Project Download Ayat-app?

1. Klikje op de direkte download Ayat Apk Electronic Qur'an, King Saud University Project Download de Ayat-applikaasje om de applikaasje op jo apparaat te bewarjen.

2. Iepenje de ynladen triem.

3. Folgje de algemiene stappen om programma's of applikaasjes te ynstallearjen.

Beskriuwe

It wurdt beskôge as in programma Fersen programma foar de Hillige Koran sûnder ynternet Ien fan 'e wichtichste applikaasjes Wat gjin moslim sûnder kin dwaan yn syn deistich libben, om't it wurdt beskôge as ien fan 'e bêste programma's fan' e Hillige Koran ea, om't it de brûker in protte brede opsjes jout dy't him yn steat stelt om de Koran te lêzen, harkje en ynterpretearje mei de passende lêzing foar him troch in fergees programma dat ljocht is en stipe troch in protte funksjes. It prachtige Ayat-programma Paragraaf It is in projekt dat earder fergees ûntwikkele is de side De offisjele offisjele webside fan 'e Holy Qur'an ferbûn mei King Saud University, wêrtroch brûkers de Hillige Koran kinne lêze en harkje fia in kompjûter of smartphone, of jo bestjoeringssysteem Windows, Mac, Android of Android is. iOS Of sels it Linux-systeem, en dizze ferzje lit jo de Hillige Koran folslein harkje en lêze troch de Koran op jo kompjûter en op jo apparaat te downloaden. It moaie is dat it beskikber is foar hast alle apparaten. It is it wurdich op te merken dat de webside fan 'e Hillige Koran in side is wêrmei jo de Hillige Koran kinne blêdzje. oan it Boek fan God.Dernjonken is it op in protte manieren beskikber. Talen Foar net-Arabyske sprekkers befettet it fuotnoten om de betsjuttingen fan wurden op elke side yn 'e Koran ek oer te setten. Tsjin sânen Ferskillende ynterpretaasjes mei ferskate resitaasjes fan 'e Hillige Koran, sadat de brûker de resitaasje kin kieze dy't hy foarkar. Dêrom binne de ûntwikkelders fan' e offisjele webside fan 'e Hillige Koran en dyjingen dy't ferbûn binne mei de Kening Saud University Qur'an yn it Keninkryk Saûdy-Araabje ûntwikkele en produsearre in programma Fersen Hokker wurdt beskôge as ien fan 'e bêste hjoeddeistige programma's yn' e Hillige Koran, safolle minsken sykje nei it programma, realisearje de foardielen fan dit prachtige programma dat de ynterpretearre Koran ferfangt en dat kin wurde ynstalleare op elk bestjoeringssysteem.

Ayat Apk De elektroanyske Koran, King Saud University Project, Download de Ayat-applikaasje

Wat is it Ayat-programma?

It programma befettet de Hillige Koran Fersen Op ynterpretaasje De wiidweidige ynterpretaasje fan 'e Noble Qur'an is beskikber yn in protte talen dy't mei grutte presyzje binne taret. It Holy Qur'an-programma wurdt beskôge as ien fan 'e weardefolle en prachtige programma's yn 'e Arabyske en islamityske wrâld, lykas it oantal besikers op dizze side is oer 7 miljoen besikers per moanne, en it oantal downloads fan dit programma hat berikt likernôch 2 miljoen. Download, en neist al dizze prachtige funksjes is de mooglikheid fan it krijen fan dit alles Sûnder ynternetJo hawwe allinich it ynternet nedich om it programma en de pakketten foar de resiters te downloaden, en dêrnei kinne jo de Holy Quran-programma's brûke Sûnder ynternetDit is beskikber foar alle kompjûters, oft jo bestjoeringssysteem Linux, Mac, Windows 7, Windows 8 of Windows 10 is. Dêrneist hat it programma in applikaasje op 'e mobile tillefoan, of it no rint op Android of Windows XNUMX. IOS Noch moaier dan dat is dat it programma maklik beskikber is en konstant bywurke is, en miskien is ien fan 'e bêste redenen foar har fersprieding dat it ... مجاني It is folslein in non-profit projekt fan King Saud University om minsken te helpen lêzen, recitearjen en ynterpretaasjes te begripen De Koran De crème is yn oerienstimming mei moderne technology fertsjintwurdige troch kompjûters en smartphones.

De wichtichste funksjes fan it programma Holy Qur'an: Ayat

  • Fergelykber mei de echte Koran: Jo sille it ûntfange sa gau as jo klear binne mei it downloaden Koran fersen De nije ferzje simulearret de echte Koran, spesifyk yn deselde foarm as de Koran yn Medina, en dit sil it maklik meitsje om de Koran te lêzen op kompjûters en mobile tillefoans, benammen mei de beskikberens fan in protte oare funksjes.
  • Kompatibiliteit mei bestjoeringssystemen: Ien fan 'e wichtichste funksjes fan dit programma is dat it kompatibel is mei alle ferskillende bestjoeringssystemen, om't jo it kinne ynstallearje en útfiere op jo Android-tillefoan of op jo iPhone. Jo kinne it ek downloade en ynstallearje op jo kompjûter mei Windows "Windows" 10, Windows 7, Windows 8.1” of Mac of Linux, dus jo sille gjin obstakel fine by it ynstallearjen en krijen fan sa'n applikaasje.
  • Hielendal fergees: Ien fan de bêste foardielen fan de Ayat programma is dat it is beskikber hielendal fergees. It is in non-profit projekt wurke troch King Saud University, en it besiket te foarsjen in wiidweidich elektroanyske Koran foar eltse brûker dy't wolle lêze , recite, of memorize de Hillige Koran.
  • Foardiel fan 'e Koran fan' e learaar: As jo ​​​​it Boek fan God wolle ûnthâlde en it dreech fine om by te hâlden mei de rin fan it memorisearjen fan 'e Koran, kinne jo it allinich ûnthâlde fia it fersenprogramma, fia de learde Koran-modus, wêryn de lêzer de fers dy't hy mear as ien kear lêst, sadat jo it maklik ûnthâlde kinne.
  • It oersetten fan de teksten fan 'e Hillige Koran: De ûntwikkelders sochten om dizze applikaasje heul wiidweidich te meitsjen sadat it de measte moslims om 'e wrâld omfettet om te passen by Arabyske sprekkers as net-Arabyske sprekkers. Fanút dit eachpunt, as jo it programma downloade, sille jo fine dat it in tekstoersetting hat fan 'e fersen fan 'e Hillige Koran yn mear dan 20 ferskillende talen om' e wrâld, en dit It hat in protte bydroegen oan 'e fersprieding fan dizze applikaasje, dy't ferwachte wurdt om oersettingen foar mear talen yn' e takomst te befetsjen.
  • Kompatibiliteit mei alle apparaten: Ien fan 'e dingen dy't de iene applikaasje fan' e oare ûnderskiede is dat dizze wurdt stipe troch alle apparaten. D'r binne gjin problemen west fan brûkers yn ferbân mei de applikaasje of de buroblêdferzje dy't net op har apparaat wurket.
  • Memorisaasjetestfunksje: Jo kinne jo memorisaasje fan elk diel fan it Boek fan God testen fia in ûnderskiedende funksje yn it programma, wêrtroch jo jo memorisaasje op in yntelliginte manier kinne testen, om't it it skriuwen ferberget sadat jo it net kinne sjen, en dan begjinne jo mei lêzen oant jo wis binne dat jo dit fers ûnthâlden hawwe.
  • Trije Koran yn ien Koran: Dizze funksje wurdt beskôge as ien fan 'e wichtige funksjes yn Oanfraach By it lêzen wurdt de brûker in kar foarsteld tusken trije Koran's: de Koran fan Medina, de kleurde Tajweed Qur'an, en in Koran ferteld troch Warsh op it gesach fan Nafi'. Dizze funksje makket de brûker kieze tusken de Koran dêr't er it leafst yn lêst.
  • De stimmen fan ferneamde lêzers tafoegje: Ien fan 'e bêste foardielen fan' e Ayat-applikaasje is dat it it hearren fan 'e Hillige Koran stipet yn mear dan ien resitaasje troch mear dan ien lêzer, en dêrom kinne jo de lêzer kieze waans stim jo leuk fine tidens de resitaasje en harkje nei him, wat is in tige wichtige funksje.
  • Stim oersetting yn ferskate talen: lit it programma Audio-oersetting foar Ingelske en Urdu-sprekkers om te learen oer de oersetting fan 'e betsjuttingen fan' e Hillige Koran, sadat se de fersen fan 'e Koran kinne beskôgje en de betsjuttingen derfan goed begripe. It wurdt ek ferwachte dat mear talen sille wêze tafoege yn 'e takomst.
  • Eigenskip fan ynterpretaasje fan 'e Koran: It is heul wichtich by it lêzen fan de fersen yn it Boek fan God dat jo reflektearje oer de fersen dy't jo lêze oant jo har betsjuttingen begripe en de oanmoediging fan elk fers begripe. Dêrom is de ynterpretaasjefunksje tafoege oan 'e Noble Qur'an, dêr't jo de ynterpretaasje fan elk fers maklik en sûnder muoite kinne kenne, en it is de maklike ynterpretaasje dy't jo mei folslein gemak kinne begripe. Maklik en sûnder kompleksiteit.
  • Brûkerfreonlike ynterface: omdat It programma fan 'e Hillige Koran Rjochte op Arabyske moslims en bûtenlanners dy't gjin Arabysk prate, it befettet in ynterface yn sawol Arabysk as Ingelsk, sadat de brûker it programma maklik kin begripe, omgean mei it en genietsje fan al syn prachtige opsjes en funksjes.
  • Funksje werhelje: Dizze funksje wurdt beskôge as ien fan 'e bêste foardielen dy't helpt by it ûnthâlden fan' e Hillige Koran troch it werheljen mei de lêzer en helpt om syn resitaasje te behearskjen troch it gewoan te hearren, troch in ferskaat oantal sjeiks en foarname foardragers, dy't troch in protte ferienige binne yn harren leafde.
  • It befettet lêsromans: Sa't jo witte, binne d'r in protte ferhalen wêryn't de Hillige Koran waard lêzen, en se hearre ta in protte regio's dêr't de Arabieren it op mear as ien manier útsprutsen. Dêrom jout it programma jo de hiele Koran te hearren, ferteld. troch Hafs op it gesach fan Asim, neist de folsleine Koran, ferteld troch Warsh op it gesach fan Nafi'.

Ayat Apk De elektroanyske Koran, King Saud University Project, Download de Ayat-applikaasje

De wichtichste mankeminten yn it programma Holy Quran Ayat

  • De applikaasje net konstant bywurkje: Ien fan 'e neidielen observearre yn OanfraachOm't it net kontinu of regelmjittich bywurke wurdt, wie bygelyks de datum fan syn lêste fernijing yn 'e Google Play Store in lange tiid lyn, en dit feroarsaket it gebrek oan updates foar de applikaasje. De wurdearring fan brûkers foar it is lykwols 4.8 út 5.0 op 'e winkel sels.
  • Soms giet de applikaasje út by it recitearjen fan de Koran: Wylst jo harkje nei resitaasjes fan 'e Hillige Koran op' e applikaasje, giet de applikaasje soms automatysk út, wat foar de brûker oerlêst feroarsaket. Dit probleem kin lykwols oplost wurde yn takomstige updates.

Gegevenspakketten opnommen yn it programma Holy Quran Ayat

  1. Holy Quran-ôfbyldingspakketten: Dit binne pakketten wêrmei jo ôfbyldings fan 'e Hillige Koran kinne downloade en se blêdzje, en jo kinne de siden fan it programma feroarje yn in protte foarmen geskikt Foar jo eagen, sadat jo goed lêze kinne, jouwe dizze beskikbere pakketten jo de siden fan 'e Koran yn Medina - de moderne en nije edysje, neist de kleurde siden fan' e Tajweed Qur'an, neist de siden fan 'e Koran mei de fertelling fan Warsh op it gesach fan Nafi'.
  2. Oarsettingen en ynterpretaasjes gegevenspakketten: It binne tekstpakketten mei gegevens It befettet in ynterpretaasje fan 'e Hillige Koran en is beskikber yn mear as ien taal. Nei it downloaden kinne jo de ynterpretaasje fan' e Noble Qur'an sjen yn it programma Ayat, en it hat in protte foarmen fan Ynterpretaasjes Ynklusyf (de ynterpretaasje fan Al-Saadi - Ibn Kathir - Al-Qurtubi - Al-Bughi - en it parsearjen fan 'e Koran), neist it oersetten fan 'e betsjuttingen fan 'e Koran yn 20 oare talen.
  3. Resitaasjes en audiopakketten: Dizze pakketten wurde beskôge as it wichtichste diel fan al dizze dielen, om't troch har elke lêzer syn favorite audio sil kieze út 'e lêzers fan' e islamityske wrâld en de Arabyske wrâld om nei te harkjen.

Ayat Apk De elektroanyske Koran, King Saud University Project, Download de Ayat-applikaasje

In list fan 'e wichtichste foardragers waans stimmen oanwêzich binne yn it programma Holy Qur'an Ayat

  • Sheikh Mahmoud Khalil Al-Hosary - De Hillige Koran - Warsh - De Koran fan 'e learaar.
  • Sheikh Muhammad Siddiq Al-Minshawi - De Koran is sublime - De Koran fan 'e learaar.
  • Sheikh Abdel Basit Abdel - De Koran is poerbêst.
  • Sheikh Ali bin Abdul Rahman Al-Hudhaifi.
  • Sheikh Saad Al-Ghamdi.
  • Sheikh Ayman Sweed.
  • Sheikh Abdullrahman Alsudais.
  • Sheikh Saud Al-Shuraim.
  • Sheikh Maher Almaikulai.
  • Sheikh Ahmed Al-Agamy.
  • Sheikh Naser Al Katamy.
  • Sheikh Mishari Al-afasi.
  • Sheikh Muhammad Jibril.
  • Sheikh Abdullah Basfar.
  • Sheikh Mustafa Ismael.
  • Sheikh Mohamed Ayoub.
  • Sheikh Yasser Salama.
  • Sheikh Hani Al-Rifai.
  • Sheikh Muhammad Mahmoud Al-Tablawy.
  • Sheikh Abu Bakr Al-Shatri
  • Sheikh Awad Al-Juhani.
  • Sheikh Abdul Mohsen Al-Qasim.
  • Sheikh Khalifa Al-Taniji.
  • Sheikh Khalifa Al-Tunaiji - De Koran fan 'e learaar.
  • Sheikh Ibrahim Al-Dosari - Warsh.
  • Sheikh Yassin Al-Jazairi - Warsh.
  • Sheikh Mahmoud Ali Al-Banna.
  • Sheikh Abdullah Basfar.
  • Sheikh Ibrahim Al-Akhdar.
  • Sheikh Mohamed Ayoub.

Ayat Apk De elektroanyske Koran, King Saud University Project, Download de Ayat-applikaasje

Download de Ayat-applikaasje foar de Hillige Koran, audio en fideo, sûnder ynternet

Foar mobile tillefoans mei in direkte download keppeling

Myn moslimbroer Yn gefal jo sykje Elektroanyske Koran It lit jo de Hillige Koran lêze, de betsjuttingen derfan begripe en neitinke, en ek harkje nei har resitaasje troch ferneamde sjeiks. Jo moatte de Ayat-applikaasje downloade. Paragraaf It is ien fan 'e pear fergese applikaasjes Overall Foar elektroanyske Koranen, en yndie wurdt it beskôge as in elektroanysk masterstik dat elke persoan dy't fan 'e Hillige Koran hâldt, net kin downloade op syn persoanlik apparaat, foaral om't de applikaasje beskikber is foar alle apparaten en systemen en foar alle kategoryen brûkers.

Lit in reaksje efter

jo e-mailadres wurdt net publisearre. Ferplichte fjilden wurde oanjûn troch *