Android 13 pò permette à l'utilizatori di disattivà a nova funzione "Chiudi i prucessi di fondo falsi".

0/5 Voti: 0
Segnala sta app

Descrivi

L'ottobre scorsu, Google hà revelatu novi funziunalità in Android 12, cum'è l'interfaccia d'utilizatore è l'indicatori d'utilizatori. Certi di sti funziunalità sò stati accolti da i sviluppatori, mentri àutri sò stati criticati.

Unu di questi cambiamenti hè l'intruduzione di una funzione letale per un prucessu di fondu aggressivu chjamatu "processi fantasma". Questa funzione pò esse un veru collu di bottiglia per i sviluppatori. Ma pare chì Google prupone una suluzione chì permetterà à l'utilizatori di disattivà a nova pulitica di l'app di fondo in future versioni Android.

Android 13 pò permette à l'utilizatori di disattivà a nova funzione "Chiudi i prucessi di fondo falsi".

Unu di i sviluppatori, "Mishaal Rahman", hà annunziatu una aghjurnazione da Google chì include una aghjurnazione à u prublema di "processi falsi". Ellu disse chì Google hà aghjustatu una nova correzione à u prublema aghjunghjendu una opzione chì permette à u sviluppatore di disattivà o attivà. surviglianza di "processi falsi". A fonte hà aghjustatu chì a nova funzione ùn pò micca appare ufficialmente prima di l'annunziu di u prossimu Android 13.

A funzione "Dummy Process Killer" hè una nova funzione in Android 12 chì travaglia per chjude i prucessi chì i zitelli utilizanu mentre utilizanu smartphones è dispositi mobili, chì drenanu u CPU mentre l'applicazione originale hè in sfondate.

 

 

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu. I campi obbligatori sò indicati cù *