Scaricate u prugramma VLC per l'urdinatore, l'ultima versione 2024, VLC Media Player per PC Windows 32bit/64bit

vlc-3.0.20-win32-win64.zip
VLC Media Player hè unu di i prugrammi indispensabili per ogni computer, postu chì riproduce tutti i tipi di multimedia.Hè un prugramma gratuitu, open source chì permette di ghjucà tutti i tipi di audio è video nantu à l'urdinatore, unità flash, CD, DVD. , è altri dispositi.
Scaricamentu direttu
4/5 Voti: 100,000
Sviluppatore
Video LAN
Taglia
83.11 MB
Versione
vlc-3.0.20-win32-win64.zip
Requisiti
win/xp/7/8/10/11
Scaricamenti
100000
Capitu
Microsoft Store
Segnala sta app

ligami di scaricamentu

da-qui.org | Sicurezza | Scaricamentu faciule è gratuitu

Cumu installà è scaricà u prugramma VLC per l'urdinatore, l'ultima versione 2024, VLC Media Player per PC Windows 32bit/64bit?

1. Cliccate nant'à Direct Download Scaricate u prugramma VLC per l'urdinatore, l'ultima versione 2024, VLC Media Player per PC Windows 32bit/64bit per salvà l'applicazione in u vostru dispositivu.

2. Aprite u schedariu telecaricatu.

3. Segui i passi generale à stallà prugrammi o appiicazioni.

Descrivi

VLC Media Player per PC

VLC Media Player Hè un prugramma indispensabile per ogni computer, postu chì corre tutti i tipi di ... Multimedia Hè un prugramma open source gratuitu chì vi permette di ghjucà tutti i tipi di audio è video dispunibili Urdinatore و U flash drive و CD و DVD È altri dispositi è supporti di software VLC Quasi tutti i tipi di furmati di schedari, chì permettenu cusì à l'utilizatore per fighjà è sente qualsiasi cuntenutu in qualsiasi formati di fugliale populari cum'è MP3 و aac و MPEG-4 Parechji altri formati sò ancu pussibuli Aduprà VLC In a visualizazione diretta o l'ascolta diretta di i fugliali mentre li scaricate, questa hè una funzione chì a maiò parte di l'altri media players ùn anu micca, chì esige chì l'utilizatore compie u scaricamentu di u video prima di pudè fighjà, ma ciò chì distingue u prugramma. VLC Veramente sfarente da tutti i so cuncurrenti hè questu cumpatibile Cù tutti i tipi i fugliali Pò esse usatu per ghjucà quasi tutti i formati video è audio, è questu hè esattamente ciò chì vale a pena aduprà.

Cosa hè VLC Media Player?

preparanu U prugramma VLC Hè unu di i vechji sunatura chì hà assai tempu à travaglià nant'à u sistema upirativu Windows, comu la prima versione di VLC generale 2001 In questi anni, u prugramma hà sviluppatu significativamente E so pussibulità Hè limitatu, ma hà ricevutu aghjurnamenti putenti, aghjunte è paràmetri E arnesi I novi funziunalità anu fattu l'operatore più utilizatu oghje.

Scaricate u prugramma VLC per l'urdinatore, l'ultima versione 2024, VLC Media Player per PC Windows 32bit/64bit

U prugrammu tratta un gran numaru di furmati da Lime MPEG per mè FLV و RMBV  E i codici di bit V10 In più di decodificazione multi-threaded di H.264, MPEG-4/Xvid è WebM, è ancu a capacità di ghjucà HD و BluRay Contene un media player VLC Hè dinù un gran sustegnu, è s'è tù piglià u tempu di amparà i accurtatoghji si pò esse cuntrullata senza toccu u surci è s'è vo fighjulà DVDs o schedari Video attraversu lu, issu ùn hè micca un prublema. In quantu à a musica, ghjoca quasi tutti i schedari, è hà ancu una funzione di creazione di diamanti è playlist. Ùn hè micca cunsideratu un lettore media. VLC Intuitivamente piace iTunes Cum'è un manager modi , ma hè un lettore più flexible in termini di formati di fugliale. È pudete ancu aduprà VLC Per cunvertisce i vostri fugliali, sustene parechji protokolli streaming è carte di cattura TV è face un media player VLC Hè facilitu per aghjunghje subtitulos à i schedari u video U vostru propiu - aghjunghje solu un schedariu SRT à u cartulare induve u vostru video hè salvatu, è vi ghjucà automaticamente cù subtitulos. U prugramma hè largamente cunnisciutu cum'è hè statu telecaricatu da milioni in u mondu, malgradu u fattu chì a velocità Alta velocità à quale u prugramma corre Videos È l'audio, ma a so dimensione hè chjuca è ùn cunsume micca assai risorse di processore.Pudete ghjucà stazioni di radiu è stazioni TV in alta qualità attraversu una cunnessione Internet.Hè cumpatibile cù tutte e versioni di Windows.

VLC Media Player pulitica di cunnessione Internet

in ordine di Prutezzione A privacy di l'utilizatori ùn hè micca recullata da u prugramma Dati L'infurmazione persunale o a trasmissione, mancu in forma anonima Identità À qualcunu però VLC Hà a capacità di ricuperà automaticamente l'infurmazioni media-related in a vostra playlist da i servizii Internet di terze parti, cumprese Coperture Nomi di sezzioni è altri metadati. In u risultatu, pò esse risultatu in l'identificazione di certi Lime Dunque, i sviluppatori di VLC necessitanu u vostru accunsentu esplicitu per accede Media player À Internet automaticamente:

  • A prima opzione permette à l'operatore di accede à Internet per truvà metadata.
  • A seconda opzione hè di detectà novi aghjurnamenti VLC.

Scaricate u prugramma VLC per l'urdinatore, l'ultima versione 2024, VLC Media Player per PC Windows 32bit/64bit

E caratteristiche più impurtanti di l'applicazione VLC Media Player

  • U lettore hè liberu è open source: Unu di i so più grandi punti di forza hè chì hè open source è una copia libera hè dispunibule per u sviluppu, apprendu cumu funziona u prugramma è e so capacità, assicurendu l'integrità di u so codice fonte, è apprendu è prufittà di l'expertise di sviluppatori in u mondu. Hè ancu gratuitu, ma pudete donà à i sviluppatori via u situ ufficiale di u prugramma.
  • Support Media: Stu prugramma hè cunsideratu u più grande sustegnu Per ghjucà i media Differenti appiicazioni nantu à u stessu prugramma, chì vi rende più organizatu, cusì ùn hè micca puntu à avè altri attori vicinu à sta applicazione.
  • Supportu di sistemi multipli: Qualunque sia u dispositivu chì aduprate, qualunque sia a so marca è ancu u so sistema, riceverete un sustegnu tutale per u vostru dispositivu per prufittà da ellu, vede i media, urganizà, è ancu gestisce in modu prufessiunale.
  • Supporta a maiò parte di e lingue: Un prugramma hè ghjuntu VLC Per tutti l'utilizatori, perchè sustene u più grande numeru di lingue per stà cunvene è faciule è parla a vostra lingua preferita, ùn avete micca bisognu di circà un altru operatore, postu chì hè cumpletu è sustene a vostra lingua è, sicuru, sustene a lingua araba.
  • Interfaccia simplice è coherente: Prufittate d'ascoltà o di fighjulà i fugliali multimediali cun facilità cumpleta. VLC hà una interfaccia simplice è efficace, chì aiuta qualsiasi utilizatore di computer principiante à aduprà u prugramma cun facilità per ghjucà i so brani preferiti.
  • Cuntrolla di a traduzzione: Opzioni novi venenu à coordinà u modu è u stilu di vede i schedarii visuali chì cuntenenu a traduzzione, induve pudete gestisce stu prucessu in quantu à u sughjettu, a forma è a dimensione di u testu è altre opzioni.
  • Riproduce parechji formati di fugliale: Ghjucà un gran numaru di sfarenti tippi di fugliali media senza alcunu prublema, scaricate è ghjucate video, fugliali audio, registrazioni audio, è assai altri schedari in formati populari cum'è MIDI, AVI, MPEG-4 è DVD.

Scaricate u prugramma VLC per l'urdinatore, l'ultima versione 2024, VLC Media Player per PC Windows 32bit/64bit

È parechje altre caratteristiche cum'è:
  • Supportu di fotografia colpi Video da foto.
  • impiegu camere Internet cù i prugrammi di chat è chat.
  • Libera di prugrammi spionaggio È annunzii fastidiosi.
  • Play i schedari u video Alta qualità senza bisognu di un codec esternu
  • Play canali TV Da Internet in alta qualità.

Scaricate VLC Media Player, u famosu video player, cù un ligame di scaricamentu direttu

Hè cunsideratu operatore Unu di i prugrammi multimedia megliu è più famosu chì ghjoca tutti i furmati video cumpleta è occupa u prugramma Player Media VLC A parte di u prugramma distintu trà i prugrammi Multimedia Hè utilizatu da milioni in l'annu è hè u software più anticu per ghjucà video è filmi, è ancu DVD, CD audio è diversi prugrammi di streaming. Prutoculi Allora hè quale prugrammi basi Chì ùn pudete micca fà senza in u vostru urdinatore persunale.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu. I campi obbligatori sò indicati cù *