Scaricate QQPlayer per PC cum'è un media player gratuitu

QQPlayer_Setup4.6.3.1104.zip
da scaricà
4.0/5 Voti: 100,002
Sviluppatore
Tencent
Taglia
30.97 MB
Versione
QQPlayer_Setup4.6.3.1104.zip
Requisiti
Windows 10, 7, 8, XP
Scaricamenti
100000 +
Segnala sta app

ligami di scaricamentu

da-qui.org | Sicurezza | Scaricamentu faciule è gratuitu

Cumu installà QQPlayer per PC cum'è un media player gratuitu?

1. Cliccate nant'à Direct Download Download QQPlayer per PC cum'è un media player gratuitu per salvà l'applicazione in u vostru dispositivu.

2. Aprite u schedariu telecaricatu.

3. Segui i passi generale à stallà prugrammi o appiicazioni.

Descrivi

Scaricate l'ultima versione di u prugramma QQPlayer per u vostru urdinatore cù un ligame direttu Spiegazione di l'applicazione più putente per vede filmi cù e migliori tecnulugia internaziunali

U prugramma QQ Player per computer o Android Hè cunsideratu unu di i prugrammi distintivi chì anu dimustratu a so esistenza in l'ultimi anni, hà parechje caratteristiche è capacità chì l'anu fattu unu di i prugrammi più putenti per vede filmi in alta qualità.Riproduce i formati di media player più difficiuli per i fugliali video, audio è musicaPuderà ancu ghjucà u filmu in tecnulugia 3D, riproduce audio è video, è ancu ghjucà i fugliali flash è fà un picculu muntaghju in u quale usa tagliate ogni parte di u video o unisce video clips, tirà i fugliali audio da u video è l'utilizanu. cum'è un clip audio senza u video, facennu images GIF, è risolve u prublema di mancanza di spaziu Per trasfiriri u video à u vostru telefonu o urdinatore, allura prugramma di lettore qq L'urdinatore pò furnisce una capacità di almacenamiento, è micca solu questu, ma ancu furnisce l'utilizatori cù parechje funziunalità.

Vantaghji di scaricà u prugramma QQ Player per l'urdinatore, una applicazione per ghjucà i schedari multimediali - multimedia:

Media player arabu
Media player arabu
Scaricate gratuitamente QQPlayer per computer, un lettore multimediale arabo
Scaricate gratuitamente QQPlayer per computer, un lettore multimediale arabo
lettore qq
Scaricate QQ Player GRATUITAMENTE per Windows è Android
lettore qq
Scaricate - QQPlayer

Riproduci video à a più alta qualità:

  • U prugramma riproduce video cù e migliori tecnulugia internaziunali, cum'è a tecnulugia 3D, chì hè cunnisciuta in u mondu per a so distinzione è u so stile unicu, è sustene a riproduzione di video in qualità Full HD, chì ponu eliminà l'apparizione di qualsiasi prublemi durante a visualizazione.  

Puru sonu forte:

  • U prugramma ùn hè ancu scaricatu lettore qq L'urdinatore ùn hà micca prublemi di sonu, hà una tecnulugia muderna chì travaglia per aghjustà u sonu, cum'è l'equalizer, chì permette di stabilisce un sonu chì si adatta à l'scelte di l'utilizatori chì si lamentanu di u sonu bassu mentre vedenu filmi attraversu altri prugrammi.

Interfaccia simplice:

  • U prugramma hè carattarizatu da una interfaccia simplice è attraente cù una forma classica, creativa è attrattiva è un menu di paràmetri simplice per fà più faciule per l'utilizatore per cuntrullà u prugramma cun facilità.

Funzione di traduzzione:

  • Per chì l'utilizatori ponu vede filmi in diverse lingue chì si adattanu à a so cultura è gode di u filmu senza a barriera linguistica chì certi persone soffrenu. Tuttu ciò chì l'utilizatore hà da fà per ottene a traduzzione hè di circà a traduzzione adatta per a vostra cultura. a ricerca in u prugramma, è dopu u prugramma ritira automaticamente a traduzzione è traduce u filmu in a lingua chì hà bisognu.

Funziona nantu à i sistemi:

Facilità di stallazione:

prugramma di lettore qq L'urdinatore hà un modu faciule per installà l'applicazione.Tuttu ciò chì duvete fà hè di cliccà nantu à Accetta i termini, dopu sceglie u locu di stallazione nantu à u discu duru, dopu cliccate dopu duie volte, dopu Finish, è a stallazione hè fatta.

Scaricate avà da u situ ufficiale di u prugramma و Per mezu di u ligame direttu

 

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu. I campi obbligatori sò indicati cù *