Ayat Apk Electronic Quran King Saud University Project Scaricate l'applicazione Ayat

ayat-al-quran-2-10-1.apk
da scaricà
4/5 Voti: 100,000
Sviluppatore
King Saud University
Taglia
9.11 MB
Versione
ayat-al-quran-2-10-1.apk
Requisiti
Android +6
Scaricamenti
100000 +
Segnala sta app

ligami di scaricamentu

da-qui.org | Sicurezza | Scaricamentu faciule è gratuitu

Cumu installà Ayat Apk Electronic Quran King Saud University Project Scaricate l'App Ayat?

1. Cliccate nant'à u scaricamentu direttu Ayat Apk Electronic Qur'an, King Saud University Project. Scaricate l'applicazione Ayat per salvà l'applicazione in u vostru dispositivu.

2. Aprite u schedariu telecaricatu.

3. Segui i passi generale à stallà prugrammi o appiicazioni.

Descrivi

Hè cunsideratu un prugramma Programma di versi per u Sacru Coran senza Internet Una di l'applicazioni più impurtanti Chì nimu musulmanu pò fà senza in a so vita di ogni ghjornu, perchè hè cunsideratu unu di i migliori prugrammi di u Sacru Coran mai, postu chì permette à l'utilizatori parechje opzioni larghe chì li permettenu di leghje, sente è interpretà u Coran cù a lettura apprupriati per ellu attraversu un prugramma liberu chì hè ligeru è sustinutu da parechje funziunalità.U maravigliu prugramma Ayat Paragrafu Hè un prughjettu chì hè statu sviluppatu prima per liberu u situ U situ ufficiale ufficiale di u Sacru Coran affiliatu cù l'Università King Saud, chì permette à l'utilizatori di leghje è di sente u Sacru Coran attraversu un urdinatore o un smartphone, sia u vostru sistema operatore sia Windows, Mac, Android o Android. ios O ancu u sistema Linux, è sta versione permette à voi à sente è leghje u Sacru Coran cumpletamenti da scaricà u Qur'an nant'à u vostru urdinatore è nant'à u vostru dispusitivu.La bella cosa hè chì hè dispunibule per quasi tutti i dispositi. vale a pena nutà chì u situ di u Coran Santu hè un situ chì permette di navigà in u Coran Santu. U Coran Santu hè dispunibule in ligna via Internet, è questu situ furnisce parechje funziunalità chì aiutanu à leghje, memorizà è sente. à u Libru di Diu. In più, hè dispunibule in parechje manere. Lingue Per i parlanti non arabi, cuntene note di piè di pagina per traduce ancu i significati di e parolle in ogni pagina in u Qur'an. À sette Diversi interpretazioni cù parechje recitazioni di u Sacru Coran, cusì chì l'utilizatore pò sceglie a recitazione chì preferisce.Per quessa, i sviluppatori di u situ ufficiale di u Coran Santu è quelli affiliati cù l'Università King Saud Coran in u Regnu di l'Arabia Saudita hà sviluppatu è pruduciutu un prugramma Versi Chì hè cunsideratu unu di i migliori prugrammi attuali in u Sacru Coran, tante persone cercanu u prugramma, rializendu i vantaghji di stu maravigghiusu prugramma chì rimpiazza u Qur'an interpretatu è chì pò esse installatu in ogni sistema operatore.

Ayat Apk Electronic Quran King Saud University Project Scaricate l'applicazione Ayat

Chì ghjè u prugramma Ayat?

U prugramma cuntene u Santu Coran Versi على interpretazione L'interpretazione cumpleta di u Noble Qur'an hè dispunibule in parechje lingue chì sò state preparate cun grande precisione. U prugramma Santu Coran hè cunsideratu unu di i prugrammi preziosi è meravigliosi in u mondu arabu è islamicu, cum'è u numeru di i visitori di stu situ hè di circa 7 milioni di visitatori per mese, è u numeru di scaricamentu di stu prugramma hà righjuntu circa 2 milioni. Scaricate, è in più di tutte queste caratteristiche maravigliose hè a pussibilità di ottene tuttu questu. Senza internetSolu bisognu di Internet per scaricà u prugramma è i pacchetti per i reciters, è dopu puderà utilizà i prugrammi di u Coran Santu. Senza internetQuestu hè dispunibule per tutti l'urdinatori, sia u vostru sistema upirativu hè Linux, Mac, Windows 7, Windows 8, o Windows 10. Inoltre, u prugramma hà una applicazione nantu à u telefuninu, sia in Android sia in Windows XNUMX. ios Ancu più bella di questu hè chì u prugramma hè facilmente dispunibule è aghjurnatu constantemente, è forsi unu di i migliori ragiuni per a so diffusione hè chì hè ... مجاني Hè interamente un prughjettu senza prufittu di l'Università King Saud per aiutà e persone à leghje, recite è capisce l'interpretazioni U Coran A crema hè in ligna cù a tecnulugia muderna rapprisintata da l'urdinatori è i telefoni intelligenti.

E caratteristiche più impurtanti di u prugramma Santu Coran: Ayat

  • Simile à u veru Coran: Vi riceverete appena finiscinu di scaricà Versi di u Coran A nova versione simula u veru Coran, in particulare in a stessa forma di u Qur'an in Medina, è questu facilitarà a lettura di u Qur'an in l'urdinatori è i telefunini mobili, soprattuttu cù a dispunibilità di parechje altre funziunalità.
  • Compatibilità cù i sistemi operativi: Una di e funzioni più impurtanti di stu prugramma hè chì hè cumpatibile cù tutti i diversi sistemi operativi, cum'è pudete stallà è eseguisce nantu à u vostru telefunu Android o in u vostru iPhone.Tu pò ancu scaricà è stallà in u vostru urdinatore cù Windows "Windows". 10, Windows 7, Windows 8.1 "o Mac o Linux, cusì ùn truverete nisun ostaculu in installà è uttene una tale applicazione.
  • Completamente gratuitu: Unu di i migliori vantaghji di u prugramma Ayat hè chì hè dispunibule cumplettamente gratuitamente. Hè un prughjettu senza prufittu chì hà travagliatu da l'Università King Saud, è cerca di furnisce un Qur'an elettronicu cumpletu per qualsiasi utilizatore chì vulete leghje. , recite, o memorize u Santu Coran.
  • Vantaggio di u Coran di u Maestru: Se vulete memorizà u Libru di Diu è truvate difficiuli di seguità u cursu di memorizà u Qur'an, pudete memorizà solu per mezu di u prugramma di versi, per mezu di u modu di Coran insegnatu, in quale u lettore ripete u verse chì leghje più di una volta per pudè memorizà facilmente.
  • Traduce i testi di u Sacru Coran: I sviluppatori anu cercatu di fà sta applicazione assai cumpleta in modu chì include a maiò parte di i musulmani in u mondu per adattà à i parlanti arabi o chì ùn sò micca arabi. Da questu puntu di vista, quandu scaricate u prugramma, truverete chì hà una traduzzione di testu di i versi. di u Sacru Qur'an in più di 20 lingue diverse in u mondu, è questu hà cuntribuitu assai à a diffusione di sta applicazione, chì hè prevista per include traduzioni per più lingue in u futuru.
  • Compatibilità cù tutti i dispositi: Una di e cose chì distingue una applicazione da l'altru hè chì hè supportatu da tutti i dispusitivi.Ùn ci sò stati prublemi da l'utilizatori ligati à l'applicazione o a versione desktop chì ùn funziona micca in u so dispusitivu.
  • Funzione di prova di memorizazione: Pudete pruvà a vostra memorizazione di ogni parte di u Libru di Diu per mezu di una funzione distintiva in u prugramma, chì vi permette di pruvà a vostra memorizazione in modu intelligente, postu chì oculta a scrittura in modu chì ùn pudete micca vede, è poi cuminciate à leghje. finu à chì site sicuru d'avè memorizatu stu versu.
  • Trè Coran in un Coran: Sta funzione hè cunsiderata una di e caratteristiche impurtanti in Applicazione Durante a lettura, l'utilizatore hè prisentatu cù una scelta trà trè Coran: u Coran di Medina, u Coran Tajweed di culore è un Coran narratu da Warsh nantu à l'autorità di Nafi'. sceglie trà u Qur'an in quale ellu preferisce leghje.
  • Aghjunghjendu e voci di lettori famosi: Unu di i migliori vantaghji di l'applicazione Ayat hè chì sustene l'ascolta di u Sacru Coran in più di una recitazione da più di un lettore, è per quessa pudete sceglie u lettore chì a voce ti piace durante a recitazione è sente ellu, chì hè una funzione assai impurtante.
  • Traduzzione vocale in parechje lingue: lascia u prugramma A traduzzione audio per i parlanti inglesi è urdu per amparà a traduzzione di i significati di u Coran Santu in modu chì ponu cuntemplà i versi di u Coran è capisce u so significatu currettamente. Hè ancu previstu chì più lingue saranu. aghjuntu in u futuru.
  • Caratteristica di l'interpretazione di u Qur'an: Hè assai impurtante mentre leghje i versi in u Libru di Diu chì riflette nantu à i versi chì leghje finu à capisce u so significatu è capisce l'esurtazione da ogni versu. Per quessa, a funzione di interpretazione hè stata aghjunta à u Noble Qur'an, induve pudete cunnosce l'interpretazione di ogni versu facilmente è senza difficultà, è hè l'interpretazione faciule chì pudete capisce cun facilità cumpleta.Facilmente è senza cumplessità.
  • Interfaccia user-friendly: perchè U prugramma Santu Coran Dirigitu à i musulmani arabi è i stranieri chì ùn parlanu micca arabu, cuntene una interfaccia in arabu è in inglese per chì l'utilizatore pò capisce facilmente u prugramma, trattà cun ellu è gode di tutte e so meravigliose opzioni è caratteristiche.
  • Ripetizione funzione: Questa funzione hè cunsiderata unu di i migliori vantaghji chì aiuta à memorizà u Sacru Coran ripetendu cù u lettore è aiuta à ammaistrà a so recitazione solu sentendulu, attraversu un numeru diversu di sheikhs è reciters distinti, chì sò uniti da parechji in. u so amore.
  • Contene i rumanzi di lettura: Comu sapete, ci sò parechje narrazioni in u quali u Sacru Coran hè statu lettu, è appartenenu à parechje regioni induve l'Arabi l'anu pronunzianu in più di una manera. Per quessa, u prugramma vi furnisce tuttu u Coran audible, narratu. da Hafs nantu à l'autorità di Asim, in più di u Coran cumpletu, narratu da Warsh nantu à l'autorità di Nafi'.

Ayat Apk Electronic Quran King Saud University Project Scaricate l'applicazione Ayat

I difetti più impurtanti in u prugramma Holy Quran Ayat

  • Ùn aghjurnà micca constantemente l'applicazione: Unu di i svantaghji osservati in ApplicazionePerchè ùn hè micca aghjurnatu in modu continuu o regularmente, per esempiu, a data di a so ultima aghjurnazione in Google Play Store era assai tempu fà, è questu causa a mancanza d'aghjurnamenti per l'applicazione. Tuttavia, a valutazione di l'utilizatori hè 4.8. fora di 5.0 nantu à a tenda stessa.
  • A volte l'applicazione esce mentre recita u Coran: Mentre ascolta recitazioni di u Sacru Coran nantu à l'applicazione, l'applicazione esce à volte automaticamente, chì causa inconvenienza à l'utilizatori, ma stu prublema pò esse risolta in l'aghjurnamenti futuri.

Pacchetti di dati inclusi in u prugramma Holy Quran Ayat

  1. Pacchetti di foto di u Coran Santu: Quessi sò pacchetti chì vi permettenu di scaricà l'imaghjini di u Sacru Coran è di navigà, è pudete cambià e pagine di u prugramma in parechje forme. adattatu Per i vostri ochji per pudè leghje currettamente, questi pacchetti dispunibuli furniscenu e pagine di u Qur'an in Medina - l'edizione muderna è nova, in più di e pagine culurite di u Tajweed Qur'an, in più di e pagine. di u Qur'an cù a narrazione di Warsh nantu à l'autorità di Nafi'.
  2. Pacchetti di dati di traduzioni è interpretazioni: Sò pacchetti testu di dati Contene una interpretazione di u Sacru Coran è hè dispunibule in più di una lingua. Dopu avè scaricatu, puderete vede l'interpretazione di u Noble Qur'an in u prugramma Ayat, è hà parechje forme di Interpretazioni Inclusu (l'interpretazione di Al-Saadi - Ibn Kathir - Al-Qurtubi - Al-Bughi - è l'analisi di u Qur'an), in più di traduce i significati di u Qur'an in 20 altre lingue.
  3. Recitazioni è pacchetti audio: Questi pacchetti sò cunsiderati a parte più impurtante di tutte queste parti, cum'è per elli ogni lettore sceglie u so audio preferitu trà i lettori di u mondu islamicu è u mondu arabu per sente.

Ayat Apk Electronic Quran King Saud University Project Scaricate l'applicazione Ayat

Una lista di i reciters più impurtanti chì e so voci sò prisenti in u prugramma Santu Coran Ayat

  • Sheikh Mahmoud Khalil Al-Hosary - U Coran Santu - Warsh - Coran di u Maestru.
  • Sheikh Muhammad Siddiq Al-Minshawi - U Qur'an hè Sublime - U Coran di u Maestru.
  • Sheikh Abdel Basit Abdel - U Qur'an hè eccellente.
  • Sheikh Ali bin Abdul Rahman Al-Hudhaifi.
  • Sheikh Saad Al-Ghamdi.
  • Sheikh Ayman Sweid.
  • Sheikh Abdullrahman Alsudais.
  • Sheikh Saud Al-Shuraim.
  • Sheikh Maher Almaikulai.
  • Sheikh Ahmed Al-Agamy.
  • Sheikh Naser Al Katamy.
  • Sheikh Mishari Al-afasi.
  • Sheikh Muhammad Jibril.
  • Sheikh Abdullah Basfar.
  • Sheikh Mustafa Ismael.
  • Sheikh Mohamed Ayoub.
  • Sheikh Yasser Salama.
  • Sheikh Hani Al-Rifai.
  • Sheikh Muhammad Mahmoud Al-Tablawi.
  • Sheikh Abu Bakr Al-Shatri
  • Sheikh Awad Al-Juhani.
  • Sheikh Abdul Mohsen Al-Qasim.
  • Sheikh Khalifa Al-Taniji.
  • Sheikh Khalifa Al-Tunaiji - U Coran di u Maestru.
  • Sheikh Ibrahim Al-Dosari - Warsh.
  • Sheikh Yassin Al-Jazairi - Warsh.
  • Sheikh Mahmoud Ali Al-Banna.
  • Sheikh Abdullah Basfar.
  • Sheikh Ibrahim Al-Akhdar.
  • Sheikh Mohamed Ayoub.

Ayat Apk Electronic Quran King Saud University Project Scaricate l'applicazione Ayat

Scaricate l'applicazione Ayat per u Sacru Coran, audio è video, senza Internet

Per i telefoni cellulari cù un ligame di scaricamentu direttu

U mo fratellu musulmanu In casu chì vo circate Quran elettronicu Permette di leghje u Sacru Coran, capisce è cuntemplate u so significatu, è ancu sente a so recitazione da famosi sheikhs. Avete bisognu di scaricà l'applicazione Ayat. Paragrafu Hè una di e pochi applicazioni gratuiti In generale Per i Qurans elettronichi, è veramente hè cunsideratu un capolavoru elettronicu chì ogni persona chì ama u Sacru Coran ùn pò micca scaricà nant'à u so dispusitivu persunale, soprattuttu chì l'applicazione hè dispunibule per tutti i dispositi è sistemi è per tutte e categurie d'utilizatori.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu. I campi obbligatori sò indicati cù *